Concurs "Vols saber què investigo?" 2022

|Alt imatge central|

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, ComCiència, i l’Escola de Postgrau i Doctorat de la Universitat Rovira i Virgili convoquen la novena edició del concurs “Vols saber què investigo?”, adreçat a doctorands i doctorandes matriculats a la URV, amb l’objectiu de donar a conèixer el projecte de recerca o l’àmbit de coneixement en el qual treballen a través del monòleg científic.

La convocatòria, finançada per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación, vol incentivar els doctorands a fer divulgació de la recerca i promoure l’accés de la societat a la investigació que es fa a la Universitat utilitzant nous formats de difusió. “Vols saber què investigo?” pretén que les persones participants expliquin a un públic no especialitzat quina investigació duen a terme, de manera sintètica i amena, adaptant el llenguatge al públic i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions.

Els candidats i candidates a participar en el concurs han d'enviar la fitxa d'inscripció emplenada i el vídeo breu a l'adreça comciencia(ELIMINAR)@urv.cat abans del 8 de febrer de 2022.

Aquesta convocatòria s'inspira en el FameLab, un concurs internacional que fomenta la divulgació de la ciència i la identificació de nous talents a través dels monòlegs científics. La persona guanyadora representarà la Universitat al concurs "Explica la teva tesi en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.

Hi ha mil euros en premis i les tres persones finalistes més ben valorades tindran la matrícula de tutela de tesi gratuïta al programa de doctorat.

El concurs es farà el 30 de març de 2022. Voleu assistir-hi de públic? Podeu enviar un correu a comciencia@urv.cat