Comunicació Científica

A ComCiència redactem notícies divulgatives sobre els resultats de la recerca, el coneixement i els projectes de transferència que es generen a la Universitat

La ciència s’ha d’explicar. L’equip de ComCiència treballa per comunicar la recerca científica de la URV d’una forma entenedora, per a què les persones no especialitades la puguin entendre i i valorar.

Les notícies divulgatives s’escriuen sempre d’acord amb la comunitat investigadora, es publiquen a la pàgina web de la URV i se’n fa difusió als mitjans de comunicació i a les xarxes socials. També es difonen a canals especialitats en comunicació científica a nivell estatal i internacional, per ampliar-ne la seva difusió.

Si estàs a punt de publicar un article en una revista científica, si t’han concedit un projecte internacional, si has publicat un llibre o organitzes un congrés, contacta amb nosaltres i explica’ns-ho!