Josep Lluís Domingo, nomenat Editor en cap de la revista científica "Environmental Research"

El catedràtic de Toxicologia Josep Lluís Domingo ha estat nomenat Editor en cap de la revista científica "Environmental Research", del grup Elsevier. Es farà càrrec de la direcció d'aquesta publicació a partir de l'1 de març. L'investigador forma part del reduït nombre de professors universitaris de l'Estat espanyol que són coeditors o editors d'una revista científica internacional.

És editor de l'àrea de salut pública de la revista científica "Journal of Risk Analysis and Crisis Response" (2011) editada per la Societat per l'Anàlisi de Risc de Xina i produïda per Atlantis Press. És Managing Editor de la revista "Food and Chemical Toxicology" (2011, Elsevier), i coeditor en cap de la revista del grup Taylor & Francis "Human and Ecological Risk Assessment" (2010), posició aquesta última que deixarà en breu; i és editor associat de la revista "Environment International" (2006), també del grup Elsevier.

Josep Lluís Domingo (Tortosa, 1951) és doctor en Toxicologia per la UB (1982) i professor de la URV des de l'any 1991, on exerceix la docència a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut. És fundador del Laboratori de Toxicologia i Salut Mediambiental de la URV i Professor Distingit de la URV (any 2006). Ha dirigit 30 tesis doctorals, ha participat en nombrosos projectes de recerca, finançats per institucions públiques, i en contractes d'investigació amb entitats públiques i empreses.

És, segons Scopus, autor de 500 publicacions sotmeses a peer review a revistes internacionals, i és membre de diverses societats científiques.

Elements relacionats

Domingo és doctor en Toxicologia per la UB i professor de la URV des de l'any 1991, on exerceix la docència a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut.