L'exposició 'A la URV... Fem recerca!' es pot visitar al campus Terres de l'Ebre

La mostra recull les millors imatges presentades al darrer concurs de fotografia de la Universitat

L'exposició 'A la URV... Fem recerca!' es pot visitar del 13 de gener al 28 de febrer de 2014 al vestíbul del campus Terres de l'Ebre, de dilluns a divendres de 8 a 21 h. La mostra està organitzada per l'Antena Cultural de la URV a Tortosa i recull una selecció de les millors obres presentades al V Concurs de Fotografia Digital de la Universitat, que va organitzar la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV i del CEICS, ComCiència, i que està dedicat a l'àmbit de la recerca.

El V Concurs de Fotografia Digital de la URV ha tingut per lema «Fem recerca!». La imatge guanyadora és Eureka!, d'Isabella Riccó, Elisa Alegre i Ana Carrillo. El jurat també ha concedit cinc accèssits per als autors Cristina Porres, Martí Xirinachs, Jordi Barrero, Isidre Monreal, Neus Franco i Carlos Vicient. A la mostra s'hi poden veure una vintena de fotografies sobre alguna disciplina científica o tècnica, i fan referència tant a les activitats d'investigació, innovació i divulgació d'aquestes disciplines com a les seves aplicacions tecnològiques; a més, mostren alguna vinculació amb la URV.

L'exposició es va inaugurar a Tarragona la tardor passada, coincidint amb la Setmana de la Ciència 2013, on es va poder veure a l'Antic Ajuntament i al vestíbul del Paranimf del Rectorat. Després del seu pas pel campus Terres de l'Ebre, es durà a altres campus i antenes del coneixement de la Universitat.

• Exposició: 'A la URV... Fem recerca!'

• Del 13 de gener al 28 de febrer de 2014. Vestíbul del campus Terres de l'Ebre (Av. Remolins, 13-15, Tortosa)
  • Horari: de dilluns a divendres de 8 a 21 h.
  • Organitza: Universitat Rovira i Virgili i Antena Cultural de la URV a Tortosa.

Aquesta exposició es va inaugurar a Tarragona, a l'Antic Ajuntament, coincidint amb la Setmana de la Ciència.