La URV ha estat present a ExproReus 2014 tallers científics sobre enologia i toxicologia

L’estand de la URV a la fira reusenca va oferir activitats adreçades a apropar la ciència als ciutadans

Un taller sobre l'estimulació dels sentits, a càrrec de la facultat d'Enologia, i un joc interactiu, Toxicotrivial, a càrrec de Tecnatox (Centre de Tecnologia Ambiental, Alimentària i Toxicologia), formaren part de les activitats programades per la URV, a través de la  Unitat de Comunicació Científica dins de l'estand que la Universitat ha tingut durant els passats dies 8 a 12 d'octubre, a la fira multisectorial de Reus.

Aquests dos tallers que es realitzaren a la fira, pretenien acostar la ciència als ciutadans. Des de la Facultat d'Enologia, es va oferir un taller per identificar aromes i colors, per descobrir l'estimulació dels sentits més enllà del món del vi i des del grup de recerca Tecnatox es va organitzar el "Toxicotrivial", un joc de coneixement sobre la toxicologia i la salut ambiental.

A banda dels tallers científics, l'estand URV va oferir informació general sobre tota l'oferta formativa, els serveis de què disposa la Universitat per als estudiants i de totes les activitats que s'hi realitzen. També s'hi han exposat llibres de Publicacions URV i  productes de la Botiga URV.

L'estand de la URV a ExproReus 2014.