Concurs "Vols saber què investigo?" 2024

|Alt imatge central|

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, ComCiència, i l’Escola de Doctorat de la Universitat Rovira i Virgili convoquen la desena edició del concurs “Vols saber què investigo?”, adreçat a doctorands i doctorandes matriculats a la URV, amb l’objectiu de donar a conèixer el projecte de recerca o l’àmbit de coneixement en el qual treballen a través del monòleg científic.

La convocatòria, cofinançada per la Diputació de Tarragona, vol incentivar els doctorands a fer divulgació de la recerca i promoure l’accés de la societat a la investigació que es fa a la Universitat utilitzant nous formats de difusió. “Vols saber què investigo?” pretén que les persones participants expliquin a un públic no especialitzat quina investigació duen a terme, de manera sintètica i amena, adaptant el llenguatge al públic i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions.

Els candidats i candidates a participar en el concurs han d'enviar la fitxa d'inscripció emplenada i el vídeo breu a l'adreça comciencia(ELIMINAR)@urv.cat abans del 05 de febrer de 2024.

Aquesta convocatòria s'inspira en el FameLab, un concurs internacional que fomenta la divulgació de la ciència i la identificació de nous talents a través dels monòlegs científics. La persona guanyadora representarà la Universitat al concurs "Explica la teva tesi en 4 minuts", organitzat per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació.

Hi ha 2.800 euros en premis!

El concurs tindrà lloc el 17 d’abril de 2024 a Reus. Voleu assistir-hi de públic? Si veniu com a centre educatiu, ompliu aquest formulari. Si veniu de forma particular, envieu un correu a comciencia@urv.cat No us quedeu sense plaça!