Inaugurada l’exposició «A la URV... Fem recerca!», a l’Antic Ajuntament de Tarragona

La mostra recull les millors imatges presentades al concurs de fotografia de la Universitat

L'exposició A la URV... Fem recerca! es va inaugurar el dimecres 20 de novembre, a la tarda, a l'Antic Ajuntament de Tarragona. La mostra recull una selecció de les millors imatges presentades al V Concurs de Fotografia Digital de la URV. L'activitat, organitzada per la Unitat de Comunicació de la Ciència de la Universitat, ComCiència, s'emmarca dins dels actes de la Setmana de la Ciència 2013.

A la inauguració hi van assistir el conseller de Relacions Ciutadanes i Universitat de l'Ajuntament, Francisco Zapater; el director del Museu d'Història, Lluís Balart, i el vicerector de Política Acadèmica i Científica de la Universitat, Josep Manel Ricart. L'acte era obert als autors de les fotografies exposades i a la ciutadania en general. Aquesta activitat compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tarragona i amb el suport de la Diputació de Tarragona.

El V Concurs de Fotografia Digital de la URV ha tingut per lema «Fem recerca!». La imatge guanyadora és Eureka!, d'Isabella Riccó, Elisa Alegre i Ana Carrillo. El jurat també ha concedit cinc accèssits per als autors Cristina Porres, Martí Xirinachs, Jordi Barrero, Isidre Monreal, Neus Franco i Carlos Vicient.

A la mostra s'hi poden veure una vintena de fotografies sobre alguna disciplina científica o tècnica, i fan referència tant a les activitats d'investigació, innovació i divulgació d'aquestes disciplines com a les seves aplicacions tecnològiques; a més, mostren alguna vinculació amb la URV.

L'exposició es pot visitar fins al dimarts 26 de novembre, de dimarts a dissabte, de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00. Després, s'instal·larà al vestíbul del Paranimf del Rectorat i, posteriorment, es durà als diferents campus i antenes del coneixement de la URV.

L'exposició s'emmarca en els actes de la Setmana de la Ciència 2013.

A la inauguració hi van assistir Francisco Zapater, de l'Ajuntament; Josep Manel Ricart, de la URV, i Lluís Balart, del Museu.