La URV porta tallers de recerca amb nous materials i estimulació dels sentits, a l'ExproReus

Durant els cinc dies de la fira s'han dut a terme activitats per acostar la ciència als ciutadans

Un taller sobre l'estimulació dels sentits - de la facultat d'Enologia- i un altre sobre la recerca amb nous materials - del Centre de Recerca en Enginyeria de Materials i micro/nanoSistemes, EMaS- han estat les primeres activitats científiques que la URV, a través de la Unitat de Comunicació Científica, ha organitzat a  la fira multisectorial de Reus que s'ha fet dels dies  9 al 13 d'octubre.

Al llarg de les cinc jornades de la fira l'EMas ha donat a conèixer part de la recerca que fan els centres d'investigació de la URV que en formen part,  a través de dues activitats interactives: el funcionament d'un alcoholímetre i els materials superconductors i la levitació. I durant els cinc dies, des de la Facultat d'Enologia,  s'ha ofert un taller per identificar aromes i colors, per descobrir l'estimulació dels sentits més enllà del món del vi.

A banda d'aquesta primera experiència amb els tallers científics, que van tenir una molt bona resposta de públic,  a l'ExproReus la Universitat hi difon informació general sobre els ensenyaments i les seves activitats. S'hi exposen llibres de Publicacions URV, està present la Unitat d'Investigació del Cinema /Aula de Cinema, o els productes de la Botiga URV.