Concurs "Vols saber què investigo?"

|Alt imatge central|

El concurs Vols saber què investigo? està adreçat als doctorands matriculats a la URV, amb l'objectiu de donar a conèixer el projecte de recerca o l'àmbit del coneixement en el qual treballen, a través del format del monòleg. Aquesta convocatòria vol incentivar els investigadors i les investigadores joves a divulgar el desenvolupament i els resultats de la seva feina com a científics, i promoure l'accés de la societat a la recerca que es fa a la Universitat, utilitzant nous formats de divulgació.

Vols saber què investigo? pretén que els participants expliquin a persones amb diferent grau de coneixements científics quina investigació estan duent a terme, de manera sintètica, amena, adaptant el llenguatge al públic i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d'eines per a presentacions. Aquesta convocatòria s'inspira en el certamen FameLab, un concurs internacional que fomenta la divulgació de la ciència i la identificació de nous talents a través dels monòlegs científics.

Els candidats a participar al concurs han d'enviar la fitxa d'inscripció emplenada a l'adreça gc(ELIMINAR)@urv.cat abans del 16 de juliol de 2014.

La final del concurs es farà al novembre, en el marc de la Setmana de la Ciència.

Edició 2013