Reviu el concurs ‘Vols saber què investigo?’ al canal de vídeo de la URV

Ja es poden visionar, a Youtube i a Vimeo, les exposicions dels 6 doctorands de la Universitat que hi van participar

La URV ha publicat al seu canal de vídeo les exposicions dels sis participants al concurs Vols saber què investigo?, que es va celebrar el passat novembre en el marc de la Setmana de la Ciència 2013. Els aspirants, tots ells estudiants de doctorat a la Universitat, havien de donar a conèixer el contingut de la seva recerca en un llenguatge planer i entenedor. La guanyadora va ser Helena Torrell, del programa de salut mental. Totes les intervencions es poden reviure ara al Canal URV a Youtube i a Vimeo.

El certamen va tenir lloc el dimarts 19 de novembre, a la tarda, al Teatre Bartrina de Reus. De les 17 sol·licituds de doctorands per formar-ne part, se'n van seleccionar 8, dels quals 6 van participar finalment. Cadascun d'ells va disposar de vuit minuts i el jurat va valorar qüestions com ara l'originalitat del monòleg, la comunicació no verbal i la capacitat de síntesi. L'acte va estar conduït per l'actor Oriol Grau i, prèviament, els assistents van poder gaudir de l'espectacle científic del físic Dani Jiménez, conegut per diversos espais de divulgació a TV3.

Els vídeos que estan disponibles són, per ordre de participació:

També és possible visionar una notícia resum de l'acte sobre la Setmana de la Ciència a la URV.

El primer premi està dotat amb 700 euros i el segon, amb 300. A més, la Unitat de Comunicació de la Ciència de la URV, ComCiència, elaborarà amb cadascun dels tres guardonats un vídeo divulgatiu sobre la seva recerca. L'organització de l'activitat va anar a càrrec de la unitat ComCiència i de l'Antena del Coneixement de Reus, amb la col·laboració del Centre de Lectura de Reus i la Diputació de Tarragona.

Els 6 participants del concurs, a l'escenari del Teatre Bartrina.